Our work
- Visual Concept
- Design and Branding
- Marketing
- Activation
Curver Opruimchallenge
Om de nieuwe Knit collectie van Curver onder de aandacht te brengen bedachten wij een opvallende activatiecampagne. De Curver opruimchallenge.
Knit by Curver is een collectie die geïnspireerd is door de kunst en nostalgie van gebreid textiel. Omdat Curver in Nederland bekend staat als een conservatief merk, wilden wij met deze activatiecampagne laten zien dat Curver juist ook heel innovatief is.
Doelgroep activatie op de huishoudbeurs
Van 20 t/m 28 februari kon je de Knit collectie vinden op de Huishoudbeurs in de RAI in Amsterdam. Hier vond de enige echte opruimchallenge van Knit by Curver plaats waar men werd uitgedaagd een compleet rommelige kamer met behulp van de Knit collectie zo snel mogelijk op te ruimen. Iedere dag werd er een dagwinnaar gekozen, die een jaar lang iedere maand een ander Knit product krijgt thuis gestuurd. Daarbij was er ook de mogelijkheid om bij de stand op de foto te gaan.